Wednesday, August 8, 2012

Moo Bitches, Moo.

I am so fucking gross-gusting its not even funny. No seriously. I had a decent day yesterday, but since I got back to my haunted house on Sunday, I have been working nonstop on this big ass fucken deadline that I had and now I literally just finished it like... ten minutes ago. Anyway, thank god. It's done. Now I can get some proper sleep. Which I haven't been getting. Fuck fuck. ANYWAY. So tomorrow I am rededicating myself to Piggy's Challenge, check it out, it has it's own page. And dudes, spread the fucken word yo, let's get as many as we can. I will add all the challengers... I was going to call you my piglets, but I thought that was rude, cuz people don't like calling me a pig... oink oink, it's kinda what I am right now. Anyway, so i'll add the challengers tomorrow, right now I am too fucken exhausted. And there are like over 30 so far. High five guys! Well no, let's do *happypenguindance*

Right, so other news. I got my amethyst and my tigers eye crystals... And I have meatball, so there haven't been any ghostly happenings since I've been back, besides what sounds like walking downstairs. But I mean, a ghost's gotta walk, so I don't mind that but if it fucking breaks my sunnies again. There is going to be hell. Speaking of meatball, he went outside today for the first time... and to anyone that has ever had a cat, you know that nerve wracking feeling when it goes out by itself for the first time. Will he come back, won't he come back? Anyway, so I even went for a walk down the road shaking his toy so that he would know where I was. But he's a vicious little fuck, he's drawn blood like three times now. Fuck man. Little Meat-a-ball.

An update on boy news, Coco needs to have a word on this topic too. On Saturday I met a boy. A polish boy. And he is cute and blah blah blah, and a nice enough guy, the right age, nice body... followed me around like a puppy dog. Now Piggy is going - awwww I'm so excited that this boy wants to date me and he's so hot and lovely and awesome. Coco on the other hand. Right, so I know that this boy isn't right for me. I know that. But Piggy is saying, why not, I don't want to be alone. I mean at least we will look good together, I guess he is better looking than my ex, so that's fine and all that. But Coco knows that this boy, I will walk all over. And how do you respect a person that lets you walk all over them? You don't. The short answer. So Coco isn't letting Piggy fuck around with this one. No no no. I'd rather be alone. And then there is the issue of my British boy... We'll see how that goes. He is definitely more my type of boy... more fun. But then. Not much of a brain. And British. Coco says no.

But I digress...

Fatigue & Fat
Xo Xo

9 comments:

clytie said...

Yay for the challange!

And yay for Meatball!!

Emily Anonymous said...

I hope you get enough sleep :)
As for the boy troubles... ah... doesn't it feel nice to have boy troubles? Good for you for recognizing the kind of guy you don't want.

Lia Tooley said...

Little piglets? I think that's so cute :)

ArrĂȘt D'attente said...

Well you, madam, have probably become something close to an idol for all the little people out there who read this. I must admit something: I am among those people.
Your cat shall return; I sense it on the wind! Oh and good luck with the boy trouble, it seems far too intense for my tastes...

ArrĂȘt D'attente said...

Well you, madam, have probably become something close to an idol for all the little people out there who read this. I must admit something: I am among those people.
No worries, your cat shall return; I sense it on the wind! Oh and good luck with the boy trouble, it seems far too intense for my tastes...

Emma said...

Challenge woo! Of course I get my dumb period the day we start but I've managed to do good thus far! :)
Hmm...meh...boy stuff...meh... :p
Take care! <3
-Emma

Ayden said...

I wouldn't object too much to being called a piglet =] I think it's cute!
I'm excited for this challenge!
I'll post up a thing about it on my blog and direct whoever is interested here so they can put in their beginning stats and stuff!!
We're gonna KILL this thing =]
XOXO

Girl With Secrets said...

I think "piglets" is cute too :)

Slimarific said...

If its not too late to start I would love to join :D

Height 5'4"
Weight 56kg
BMI 21.2
xx